S S U U M M E E R R ! ^^

Vad kommer din blogg handla om?
- Här på bloggen kommer jag mest skriva om min vardag. Jag kommer dessutom ge en massa

tips och lägga ut bilder på saker jag vill ha och på mig själv och annat kul!


Några tips för att liva upp en vardaglig outfit?
- På med ett ganska mörkt läppstift, UGGS, stickad halsduk, tjocktröja & ett par jeans!

Roligaste som hänt tack vare bloggen?

- Möjligheten att lära känna nya människor, att kunna inspirera och beröra 60-100 besökare,

men framförallt med att få skriva om det man älskar! 

Vilken kändis skulle du vilja byta garderob med?
- Jag skulle vilja byta garderob med Miley Cyrus. Hon har så himla vackra kläder.

Miley både inspirerar mig och berör mig! Hon är bara för underbar.

I vad finner du inspiration till bloggen?
Jag hittar den när jag kollar på vad andra människor skriver om eller när jag blundar!

Det är då jag känner mig som avslappnast och det är då jag har den bästa känslan.

Känslan jag känner är en avkopplande känsla och det är super duper skönt! :)


Bästa köpet du någonsin gjort?

- Jag vet inte. Men det bästa köpet nån gjort åt mig är nog min mobil!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


RSS 2.0