Blogg reaktion.

Hej!♥

Jag har precis varit på bloggreaktion. Jag var den ända som var där. Det var kul!
Lina som har hand om bloggreaktionen var den ända på mötet, och jag såklart.
Jag visste inte att det var idag men hon kom och frågade om jag vill vara med och jag svarade ja.
Jag älskar ju att skriva, särskilt på bloggen så från och med nu kommer vi träffas i biblioteket klockan
16:00 varje Onsdag. Det är ju perfekt! Jag slutar 15:10 varje Onsdag. Varje Onsdag får från och med
bli såhär: Efter att jag slutat, alltså klockan 15:10, åker jag och hämtar min lillasyster från skolan.
Sen så kommer jag till biblioteket och sitter vid datorn i en kvart och sen så kl. 16:00 börjar mötet!
Och klockan 17:00 har jag dans. Så kommer det bli nästa Onsdag också förutom att kl. 18:00
är det öppet hus i min skola och alla är jävligt välkomna! Jag måste säga att Lina är väldigt snäll.
Hon är lång och mycket vacker. Hon ska gifta sig på Lördag. Grattis Lina! :)
Hihi jag får ta och tacka henne nästa Onsdag när vi träffas. Hon kanske får nåt fint också?
Jag ska försöka så många jag kan till biblioteket med mig för att vara med och blogga om ung kultur.
Det är en massa i min klass som bloggar så dem blir säkert intresserade.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


RSS 2.0