10/11-10, avklarad.

Hej alla där ute!

Nu sitter jag med magvärk av nån anledning? av vilken anledning vet jag inte.
Jag kom hem från dansen för ungefär en halvtimme sen. Sen så åt jag gyros!
Jag åt inte så himla mycket för jag vart mätt. Just nu sitter jag inne på MSN.
Chattar lite med sötnosen Vilma som jag älskar så himla mycket!♥
Vi snackar, eller vi chattar lite om 17 November. Det är då det är Öppet hus i min skola.
Vi håller på chatta lite om hur vi ska göra, och vart vi ska träffas och så vidare.
Ni vet ju hur det går till ifall ni hoppar 2 inlägg neråt. Jag har precis läst Fokis blogg som äger.
Hon är verkligen underbar och jag bara älskar hennes blogg. Som jag älskar Vilmas blogg.
Ta en titt på Vilmas blogg genom att bara klicka er in hit (DIREKT LÄNK)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: hejhej, jag gör inte så mycket nu, själv då?=)

2010-11-10 @ 19:46:18



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


RSS 2.0